Djuren på Gottby Mansions blogg!

Detta är Notos, Ghosts och Urracos blogg!

Livet i Sund

Nu har matte och hundarna börjat jobba igen så det är lite ensamt här hemma på dagarna, men som tur är finns det en massa katter i kvarteret att hänga med. Vi brukar ligga i gräset och konversera. 

Sen när alla kommer hem brukar jag följa med på promenad. Jag sku vilja ha en t-shirt som det står "I run with dogs, big dogs" på - hur ballt sku inte det va? Idag såg vi skithäftiga ut när vi gick tre i bredd på vägen till postlådan. Dom andra katterna är nog lite avis på mina bodyguards som dom själva är rädda för. Befogat visserligen... Ibland leker Urraco lite hårdhänt faktiskt... 

En bild ska ni väl få också, här hjälper jag matte diska. Vet inte varför hon vart sur, det var ju vidbränt - hon behövde all hjälp hon kunde få! 


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: