Djuren på Gottby Mansions blogg!

Detta är Notos, Ghosts och Urracos blogg!

Rehab-grejjer

Matte har prövat konstiga saker på mig idag med äckligt ljud... En ortos eller nåt kallades den ena. Och när vi var ut och gick satte hon på mig nå grejjer runt bakbenen. Vart faktiskt ganska sur och ville inte gå vidare men så hade ju matte köttbullar så jag vart rätt snabbt på bättre humör. Köttbullar verkar nästan magiska på brorsan... När matte har det med sig är han som en helt annan hund... Tror nog det ska bli hund av han med... Även om matte inte gillar när jag lär han skälla ut främlingar...

Haha igår tuggade han sönder två spel! Det skulle jag aldrig våga göra! Matte vart inte så glad..... 


För stor verkade den


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: