Djuren på Gottby Mansions blogg!

Detta är Notos, Ghosts och Urracos blogg!

Lek och skoj

Idag tränade jag och matte en stund! Det var ganska roligt :) vart bara less lite grann nån gång. Vi gick lite fot, letade godis (ost och skinka!), lekte med råttan, och så fick jag söka efter giraffen. Det va skoj!
Sen sku det stretchas och knådas en massa... Visst är det skönt men man blir lite orolig - vet faktiskt matte vad hon håller på med?
Hoppas vi tränar lite snart igen :) men inte löpning... Matte drog med mig ut på löptur igår... Usch va jobbigt det var. Var ju så trött efter att ha lekt med Jason hela kvällen innan. Fattar inte varifrån den killen får all energi jag... Men han är trevlig... Gay-Bert som vi kallade honom haha!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: