Djuren på Gottby Mansions blogg!

Detta är Notos, Ghosts och Urracos blogg!

Goshis loggbok 5.4.2013

Har befäst min position över västra matthörnet. Matte var snabbt där och sopade bort mina kulor men jag redde upp det hela med lite pink.
 
Börjar bli sexuellt frustrerad. Var är alla honor? Det är ljusare ute och jag har anskaffat mig hela detta territorium, det borde ju rimligtvis locka horder av honor hit. Jag är ju en sexy beast liksom.
Har försökt uppvakta ett par söta sockbeklädda fossingar men de verkar inte intresserade.
 
Idag fick jag pedikyr. Husse är dock ett jäkla klantskåp och klippte lite långt på ena baktassen. Man kan säga att jag ådragit mig krigsskador. Borde inte det öka min sexappeal?
 
Någon som kan svara på varför jag plötsligt är törstigare och saltsugen än normalt? Jag förstår det inte riktigt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: