Djuren på Gottby Mansions blogg!

Detta är Notos, Ghosts och Urracos blogg!

Goshis loggbok 8.5.2013: ett eventuellt nederlag.

Imorse när jag hängde på min köksmatta började ena foten mucka med mig! Så jag pissade på hen! Och så mucka den ännu mer så pissade jag på den igen! Sen fick jag åka lite kana och blev utestängd från buren under städningen. Både kiss och kulor vart bortstädade från mattan under något mutter om stympningar.... så det var ju bara att försöka försonas med fötterna, heeeerrekyy va jag höll på och jåla mig. Jag tror det lyckades för jag fick en bit banan. Men jag tappade nog lite herrevälde över köksmattan... Fötterna var större och starkare liksom. Antar det är klokt att inse sina begränsningar... och ge det hela ett nytt försök vid senare tillfälle, hehe ;)
 
Ps. tacka vet jag mattan i gästrummet, där är jag enväldig iaf. Ds.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: