Djuren på Gottby Mansions blogg!

Detta är Notos, Ghosts och Urracos blogg!

Motivation och roligheter

Jag ville ju skriva första inlägget... men jag antar störst går först.
 
Matte drog med mig på kurs igår och har nu fått för sig att vi måste dokumentera våra framsteg som ett steg i att bibehålla vår motivation. Jag har inte problem med motivationen men matte verkar ha det... Hon säger att eftersom jag inte tycker saker är kul så tröttnar hon också lite...nåväl. Vad som är kul är ju relativt. Jag tror inte jag skulle ha några motivationsproblem om vi t ex kunde ha ett svankadaver och färsk hästskit som belöning... Men äckliga bollar och torra godisar... njää...
I vilket fall tanken är ju fin, vi ska ha mer roligt tillsammans och så på nåt sätt så ska jag bli lydigare av det. Mer motiverad.  Hon har pratat nåt om apportering med husse... jag hatar apporten. Hoppas inte den ska inblandas i det här på nåt sätt...
 
Kursen igår var dock trevlig. Wilmas hundskola är trevlig. Tanja himlar inte med ögonen och tvingar en att ha äckliga apporter i munnen. Hon verkar fatta vem jag är också, ingen jävla arbetsmaskin det här inte. Och så har hon en superrolig ask med köttbullar i. Vi som bara vill ha kul och fungera bra ihop och inte tävla en massa passar bra in där.
 
Ja så här ska jag försöka skriva varje dag då och berätta hur det går!
 
Ps... jag hoppas dessa kattrykten bara är bull, katter är ju läskiga när dom fräser sådär och så är det ju redan väldigt trångt i soffan... Kanske katten kan ta den andra soffan... ligga där själv och skämmas över att komma och ta min matte och husse från mig.... Ds.
Taggar: apportering, belöning, motivation;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: