Djuren på Gottby Mansions blogg!

Detta är Notos, Ghosts och Urracos blogg!

Överaktiv och underaktiv

Såhär är läget hos oss nu:
 
Kaninen jagar febrilt katten och gräver i hans lådor så sanden bara yr.
 
Katten har bara två lägen, fullt ös och medvetslös. Typ. Och så är han ju FRUKTANSVÄRT envis. Har jag lyft bort han från whatever place han tänkt trasha just då t ex blomkrukan så måste han dit MINST 5 gånger till. Men imorse lade han sig faktiskt och sov I SIN SÄNG efter att jag bara lyft ner han två gånger ur sängen efter att han huggit mig i tårna. Kanske att det går framåt? Blir nog bra bara vi vågar låta han va ute på dagarna också så får han mer stimulans.
 
Och Notos är såå seeeeeg... Höll på och ge upp igår när jag försökte träna "hämta" med honom. Men imorse var det lite roligare igen. Måste verkligen försöka få till ett ordentligt träningspass per vecka!! Det är ju roligt också, förstår inte varför det är så svårt att få till!
 
Lovar bjuda på en gruppbild så fort jag lyckas ta någon!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: