Djuren på Gottby Mansions blogg!

Detta är Notos, Ghosts och Urracos blogg!

Aktiva Notos

...kan ni kalla mig numera jäklars vad matte drar mig ut på saker. Vi springer! På fredagar springer vi t o m i backe och så får jag leta upp en boll -det är nästan tradition, har gjort det 3 gånger nu! Fattade inte alls vad jag sku göra med den där äckliga bollen dom första gångerna men nu fattade jag att hon vart glad när jag letade upp den. Fattar inte varför hon ska kasta bort den för att vi sedan bara ska leta upp den men men...
Och så ska det cyklas... igår cyklade vi igen... Jooobbigt.
I onsdags var vi på kurs också, oj oj vad det är roligt att gå på kurs! Och matte sa att jag var såå duktig NÅGOT NÖJD med det betyget!
Imorse var vi på ganska lång promenad och vi gick förbi ett ställe där dom haft spårprov, försökte övertala matte om att vi också ska spåra, det lät inte omöjligt men det skulle nog inte bli av den här veckan iallafall... Tydligen ska det bli nåt kalas som det är ett jäkla tjohej om. I lördags var vi alla ut och busade, matte och husse lekte med nå stora däck och bar på nå stockar och jag fick vara med! KUL!
 
Jag gillar hösten jag! Såhär fint var det i skogen imorse... dimmigt, först var det mörkt också då ville matte att jag sku gå nära henne så hon inte sku bli rädd... Konstigt, matte är ju aldrig rädd för nåt tycker jag... 
 
Här är några nyfikna tjejer vi mötte på promenaden imorse
Dom sprang med oss och bockade och hade sig.. rätt lustiga att titta på men sen kom tjuren också och då tyckte matte vi sku skynda oss lite... 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: