Djuren på Gottby Mansions blogg!

Detta är Notos, Ghosts och Urracos blogg!

Klövjeväska

Fuck. Var så glad att jag hittade en butik som sålde klövjeväskor av större storlek så jag tog en och den passa ju skitdåligt. Fuck. Och tydligen ska det vara mocka under så den inte skaver... Den här är bara i nylon vilket jag tror skulle duga för oss, men jag måste sätta max över bringan för att den inte sku ligga mot frambenen men då är den för lång och ligger långt bak. Tror inte det går att spänna mer där bak heller så den är lös där. Den är för stor helt enkelt men en medium av samma modell skulle ju inte räckt över bringan. Piss. Tydligen måste man till nån specialaffär och punga ut storkovan för att få nåt vettigt...
Får testa sälja den.... Nån med Berner sennen eller liknande som vill köpa?

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: