Djuren på Gottby Mansions blogg!

Detta är Notos, Ghosts och Urracos blogg!

Sjuuuk

Det är ätte jätte synd om mig nu, jag har ont i halseeeeen och det gör jäääättteee oooont och jag vill inte svälja eller äta, inte ens leverpastej :( Jag försöker säga åt matte att fixa det men hon bara ser ledsen ut och pajar mig. Visst det hjälper lite men inte riktigt tillräckligt... Imorse stoppade hon en grej i rumpan på mig, husse övertalade mig att va stilla, inte så svårt när man inte orkar eller vill röra sig. Nu säger matte att husse ska fixa nån medicin åt mig. Får hoppas det hjälper. Annars måste jag tydligen SÖVAS hos VETERINÄREN! Blä... 
 
Igår fick jag fö träffa min syster, hon var inte så trevlig bara morrade åt mig. I ett skede vände vi oss mot varann och morrade precis samtidigt och likadant, och matte bara skrattade. Tydligen är vi rätt lika. Hon var rätt snygg för att vara så gammal och en syster. Så kanske det. Hoppas hon inte också fick ont i tonsilluskerna nu bara. 
 
Och nu regnar det igen... IGEN. Tur att man är sjuk och får ligga på fårskinnet under mattes skrivbord. 
Taggar: tonsillit, veterinären;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: