Djuren på Gottby Mansions blogg!

Detta är Notos, Ghosts och Urracos blogg!

Hästar

Igår på promenaden började Urraco tokskälla på ett par ponnysar. Notos hakade också på och det vart allmänt kaos. Notos bryr sig väldigt sällan om hästar annars kan jag ju tillägga. Jag försökte korrigera Urraco, det är inte ok att skälla och vi ska bara gå förbi. Idag var det likadant vid två hästmöten. Kom på att det säkert bara är osäkerhet. Han visar det bara helt annorlunda än Notos. Notos satte svansen mellan bena och typ kröp förbi hästarna tills jag visade han att dom inte är farliga. Tror jag måste visa Urraco också. Det finns ju en hel drös med hästar i byn och kaos varje gång vi möter en är inte så kul. Korrigeringar hjälper ju föga om anledningen är osäkerhet. Så detta ska vi jobba med hädanefter.

Här är lite pics från idag, försökte få till ett porträtt där båda tittar på mig...





Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: