Djuren på Gottby Mansions blogg!

Detta är Notos, Ghosts och Urracos blogg!

Spår och träning

Det har hänt en del men jag hinner inte alltid uppdatera tyvärr. I fredags var notos och jag och spårade, säkert minst ett år sen vi gjorde ett riktigt spår. Men det märktes inte alls på honom, han var superb. Det gick hur bra som helst! Lugnare tempo än jag mindes med, mer fokus. Kanske åldern som gör det? Här är han efteråt med sin skatt (som urraco snodde och slängde i vattenskålen lite senare...) 

Igår var Urraco och jag på första träningen. Underbart kul att lära känna den här hunden! Har var lite osäker och skällde och morrade mycket men gud så bra han jobbade, väldigt fokus och vilja. Notos är också bra men det är en jäkla massa gäspande och man måste truga ganska mycket, inget sånt med Urraco ännu iallafall. Vi tränade sitt, ligg och vänta. Gick bra! Sen var han TRÖTT! 

Här är bilder från morgonens promenad! 




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: